دنیای ما

برای دنیای ما...

1391/9/13 14:14
نویسنده : Nana
96 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه زیاد مطلب گذاشتیم خسته شدیم اجازه بدید ٢ کلام با نی نی خودمون صحبت کنیم....

سلام عزیز دل بابا

بابایی امروز داره واست یه پیام میذاره.بابایی خوبی .امید بابا خوبی.دنیای ما ٢ تا خوبی.قربونت برم به خدا من خیلی می خوام تا تو زود بیای پیش ما میدونم تو هم دلت می خواد بیای.اخه بابا میدونی چیه هنوز نه من نه مامان شرایطشو نداریم.گل من ولی من بازم بدون شرایط می خوام تو بیای ولی...... حالا بماند.بابایی من خیلی دوستت دارما.تو که میدونی بابایی از بچگی تنها بوده آخه نه خواهر داشته نه داداش.تو زود میای منو از گذشتم دور کنی؟تو میای با آمدنت دل همرو مخصوصا" بابا رو شادکنی؟بابا لحظه لحظه هارو میشماره تا تو بیای قربونت برم منتظرتم ... امید بابا من اولین حرفامو برات نوشتم به امید روزی که خودت با دست خودت برام در مورد این متن نظر بذاری.

با توکل به خدا و حضرت صاحب الزمان(عج)تا روز آمدنت خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای ما می باشد