دنیای ما

یه پیامه دیگه از بابایی.....

1391/9/30 11:36
نویسنده : Nana
88 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل....شیرینیه تر....نقل ونبات...امید بابا....نفس بابا....زندگی ما....دنیای ما....

خوبی بابایی.بابایی هر وقت وقت بهش اجازه بده میاد واست با دل و جون پیغام میذاره ها.

اگه دیر به دیر میام منو ببخش.

بابایی امشب شب یلداست.اولین شب یلدایی که منو مامانیت با هم زیر یه سقف هستیم.خجالت

امشب بابا بزرگ هات و مامان بزرگ هات و همچنین خالت و داییت میان خونه پیش ما.آخه رسم اولین شب یلدا همه بیان پیش اونایی که اولین شب یلداشونه که زیر یه سقف با هم هستن.

ولی چه فایده اصل کاریشون که نیست...ناراحتگریه

دنیای ما ٢ تا که پیشمون نیست.ولی تو غصه نخور بابایی من جاتو خالی می کنم تازه واست همه چی هم نگه میدارم تا بیای با هم بزنیم به بدنخندهمیدونم مثل خودم شیرینی دوست داری پس واست شیرینی بیشتر نگه میدارم عزیزم.خوب دیگه بیشتر از این دلتو آب نمی اندازم قربونت برم.

به خدا همین الان که نیستی هم نمی تونم بهت بگم خداحافظ و صفحه را ببندم .امید من نمیدونم بیای با یه لحظه دوریت باید چی کار کنم.عزیز دل بابا مواظب خودت باش سلام ما رو هم به خدای مهربون برسون.فعلا" باهات خداحافظی می کنم .تا بعد دنیای ما ٢ تا..........

دووووووووووسسسسسسسسستتتتت داااااااااااااررررررررررررررممممممماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای ما می باشد